Uvažujete nad kúpou elektromobilu do firmy? Podľa tohto vyberajte

Dátum:

Prechod na elektromobilitu nie je len ekologickým gestom, ale čoraz častejšie aj praktickým a ekonomickým rozhodnutím. Firemné elektromobily sa stávajú štandardom vo flotilách malých aj väčších firiem, ktoré hľadajú dlhodobé úspory, moderný imidž a riešenia s nízkymi prevádzkovými nákladmi. Ak uvažujete nad kúpou elektrického auta do firmy, tu sú hlavné faktory, ktoré by ste mali zvážiť.

1. Účel využitia: Mesto, región alebo diaľnice?

Základnou otázkou je, na čo bude elektromobil primárne slúžiť. Ak ide o mestskú mobilitu – rozvozy, schôdzky, služobné cesty v okolí – stačí kompaktný model s menším dojazdom a jednoduchým parkovaním. Príkladom je Kia EV3, nový mestský SUV model, ktorý ponúka štýlový dizajn, priestranný interiér a dostatočný dojazd pre každodenné využitie bez zbytočného kompromisu.

Naopak, ak často jazdíte medzi mestami, vozíte klientov alebo potrebujete reprezentatívne vozidlo na dlhšie trasy, investícia do väčšieho elektromobilu sa oplatí. V tomto segmente vyniká napríklad Kia EV9 – elektrické SUV s vysokou úrovňou komfortu, bohatou výbavou a dojazdom, ktorý zvládne aj náročné pracovné tempo bez častého nabíjania.

2. Nabíjacia infraštruktúra: Máte kde dobíjať?

Skôr ako podpíšete zmluvu, uistite sa, že máte prístup k spoľahlivému spôsobu nabíjania. V ideálnom prípade by mala firma disponovať aspoň jednou vlastnou AC nabíjačkou. Ak to nie je možné, zmapujte verejné nabíjacie body v okolí sídla firmy a miest, kam často cestujete. Výhodou niektorých modelov, vrátane Kie EV9, je podpora ultra rýchleho nabíjania, vďaka čomu strávite na nabíjačke minimum času.

3. Imidž firmy a udržateľnosť

Jazda na elektrinu nie je len ekonomickým rozhodnutím. Zákazníci, zamestnanci aj partneri vnímajú ekologický prístup firiem ako plus. S elektromobilom vo firemnej flotile zvyšujete reputáciu, ukazujete, že vám záleží na životnom prostredí, a zároveň sa pripravujete na budúce regulácie, ktoré budú čoraz viac uprednostňovať bezemisné vozidlá.

Prechod na elektromobilitu vo firme nie je len trend, ale výhodná a premyslená stratégia, ktorá vám prinesie úspory, zrýchlené odpisy aj pozitívny imidž. Investícia do elektromobilu sa vám vráti v podobe úspor aj spokojnosti.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Zdieľať:

Newsletter

Firma v zahraničíFirma v zahraničí

Popular

More like this
Related

papierové tašky s potlačou: Ekologická alternatíva a efektívny marketingový nástroj

papierové tašky s potlačou: Trend v marketingu a ekologickejších...

káva classic: História, príprava a kultúra obľúbeného nápoja

Kde sa zrodila káva classic? Káva classic, ako ju poznáme...

irsko danovy raj: Prečo je Írsko ideálnym miestom pre podnikateľov a investorov

Úvod do témy irsko danovy raj Irské hospodárstvo si v...

vykup nehnutelnosti: Rýchle a efektívne riešenie pre predaj vašej nehnuteľnosti

vykup nehnutelnosti sa stáva čoraz populárnejšou témou, najmä v...